tisdag.

Oj en sådan skön dag det har varit idag. Idag hade vi muntlig redovisning i Projektteknik, men när jag väl kom till skolan visade det sig att min arbetspartner var sjuk. Typiskt! Jag körde igenom hela vårt arbete ändå, hade ganska bra koll på det hon skulle prata om också så det gick ganska bra. Det jag var mest nervös för innan var att vi skulle filmas under tiden vi redovisade för att sen få se oss själva och få feedback av läraren. Men det gick förvånansvärt bra! Jobbigt att se och höra sig själv, visst, men han tyckte jag gjorde bra ifrån mig. Jag klarade mig till och med ifrån de problem jag brukar ha (prata för fort!). Så det var skönt.
Efter två timmar i skolan åkte jag hem och diskade och bakade bröd. Hämtade Harry på dagis och gick sen och hämtade världens största paket från Ellos. Nya kläder och ny kökslampa! När jag kånkat hem på allt och fått in allt i lägenheten åt jag och Harry middag och sen har vi lekt konstant tills han somnade för en timme sen.
Har även hunnit träna och tvätta fyra tvättar. Nu väntar lite plugg över MSN med några tjejer i klassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0