det absolut finaste.

När Harry gick och la sig alldeles nyss gjorde vi som vi brukar. Han fick en flaska välling som han slurkade i sig medan han kramade Kanin och mös under ett tjockt täcke. När han ätit klart gav han mig flaskan, la sig till rätta och vinkade hejdå. Men när jag strukit honom över håret, sagt "sov gott, dröm sött, ses imorgon" och pussat på fingret och sedan lagt det mot hans mun (rolig beskrivning, men ni fattar.. en typ av slängkyss kanske man kan säga) så hände det finaste jag någonsin varit med om. Harry härmade mig och pussade på sin hand och höll upp den mot mig. Det värmde sannerligen en gammal mors hjärta!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Du kommer att få varmt hjärta många gånger med den här lilla killen. Han är fantastisk, (fast han har ju fantastiska föräldrar!! det har gått i arv)

Kram M

2011-01-26 @ 19:30:25
Postat av: mormor/mamma

Ta fram såna minnen under stunder som just då inte känns lika gulliga, t ex när han välter lådor i Harrys hörna,

kramkram

2011-01-28 @ 17:00:46
Postat av: farmor

Lille vännen... Ni måste komma och hälsa på snart. Vi längtar!!! Sen vill jag invända mig mot "gammal" mor. Det är väl ändå en överdrift? Kram på er!

2011-02-03 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0