tiden flyger.

Återigen har det gått lång tid sen jag skrev. Jag skyller på att det är svårt att få tid till allt man vill göra. Ofta tänker jag på saker jag ska skriva om, föärklara och visa men sen kommer andra saker emellan. Än så länge har jag inte så mycket i skolan (än så länge!) men jag försöker desperat få ihop en seriös och snygg ansökan och portfolio att skicka till olika företag för att förhoppningsvis få en givande praktikplats utomlands. Och det tar sin lilla tid! Sen har jag ju lilla kotten att leka med och ta hand om, en gubbe att laga mat åt och umgås med och mig själv att ibland, då och då, låta vila och koppla av. Men nu ska det bli bättring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0