tisdagkväll.

Harry somnade tidigt. Tur var väl det för han var trött och gnällig och jag hade ont i huvudet och var på dåligt humör. Sen dess har jag suttit och letat inspiration och försökt komma nånvart med mitt ansökningsbrev och min portfolio inför praktiken. Det går långsamt och är svårt. Jag vet inte ens hur man använder programmet, jag bara provar mig fram och hoppas på det bästa.
Snart börjar dessutom Jakten på lycka i SVT2, med Hanna från Morgonpasset i P3. Ska försöka hinna med lite mer skolarbete innan dess, och orkar jag hålla mig vaken under hela programmet kanske jag tillochmed hinner träffa min sambo som kommer hem vid tio. Med bara kanske.


Kommentarer
Postat av: farmor

Låter som en helt vanlig, grå tisdag i januari. Inte så upphetsande kanske med det är det som är livet. När Harry sen blir stor och flyttat hemifrån kommer du att sakan just de här helt vanliga dagarna med honom. Jag gör i alla fall det.

2011-01-19 @ 08:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0