clarence.

Jag kom nyss att tänka på en väldigt rolig grej. Jag sitter och skrattar rakt ut och kan inte hejda mig. Kanske inte lika kul för er som inte var närvarande när episoden utspelade sig, men såhär var det i alla fall: Harrys farfar glömde bort vad Harry heter i andranamn, och utbrast helt plötsligt "Clarence! Glenn Harry CLARENCE!" Jag höll på att dö av skratt. Sjukaste namnet och sjukaste namnkombinationen jag någonsin hört. Är det ens ett killnamn? Jag tyckte hursomhelst att det var mycket underhållande. Harry heter alltså inte Clarence, utan Mauritz. Haha, jag dör!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hej Clarence är faktiskt ett pojknamn, men ovanligt i Svedala. Kom ihåg att vi ville att Harry boy skulle heta Viggo. Nu ryktas det att nyfödde prinsen i Danmark ska heta Viggo. Tänk om Harry hade varit först med det! Nu har han ju fina namn ändå, och Viggo var ju egentligen bara ett "arbetsnamn"

Kram M

2011-03-24 @ 13:41:45
Postat av: farmor

Ja så är det när man är gammal och förvirrad:-))

2011-03-25 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0