mysdag.



Idag har jag varit hemma med Harry. Han har varit snorig och hostig flera dagar och igår på dagis hade han knappt ätit någonting och varit dålig i magen. Han har varit hyfsat pigg idag fast han nog har lite feber och inte haft nån aptit. Imorse byggde vi en liten koja som Harry tyckte var väldigt rolig att krypa igenom och busa i. Efter det ville han att vi båda skulle sitta på min bänk och titta på Efter tio med Malou von Sivers och resten av dagen har han sovit och varit hur mysig som helst med mig i soffan. Han var till och med intresserad av teven, vilket är typ första gången. Och han satt helt still i mitt knä flera minuter åt gången! Så mysigt!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Flera minuter... han kommer att bli världens TV-tittare. I fädrens spår..und så weiter

En fråga bara, tyckte mamma det var lika kul att krypa i kojan? Jag har inte lika roligt som Caesar när jag ska jaga honom med benet, t ex.

Måtte gullet krya på sej så han kommer igång igen.

Det är snart helg igen.

Kram M

2011-03-03 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0