bebis kanin.

Kanin har ju hängt med sen Harry var nyfödd. Han har sovit med honom i stort sett varje natt och han älskar att kramas och mysa med Kanin. Nu har han börjat lägga Kanin i sin lilla ljusblå gåvagn och gå runt med honom här hemma. Som i en liten barnvagn. Och så säger han "bebisch, bebisch" och pekar på Kanin. Ibland lägger han en liten filt över honom, eller erbjuder honom lite av den mat Harry själv äter. En dag frågade jag hur gammal Kanin är och då höll Harry upp fyra fingrar. Och när jag frågade om jag får vara Kanins farmor eftersom Harry är hans pappa, blev svaret ja. Så vi har en liten Kanin-bebis på fyra år som bor hos oss. Det går undan vill jag lova, nu är jag plötsligt farmor.


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hur känns det att plötsligt bli farmor?

Tänk att Harry är lillpappa redan. En bild på honom o kanin skulle inte vara fel!

Kram M

2011-05-19 @ 11:23:26
Postat av: farmor

Så blev man gamla-farmor helt plötsligt;-)) Men oj, så gulligt det där lät och oj så vi längtar efter Harry nu!

2011-05-23 @ 21:00:22
Postat av: mormor

Härligt att gullungen har både det mjuka och det lite tuffare i sig. I helgen var det ju motorcykel för hela slanten när han var hos mormor och morfar.

Tack för härliga dagar tillsammans med er!

kram

2011-05-25 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0