london!

För en vecka sen var vi i London. Den mysigaste, häftigaste och finaste staden jag varit i. Jag trivdes verkligen. Eftersom jag inte varit där innan visste jag inte riktigt hur det skulle vara, men jag trodde det skulle vara mer som en storstad. Bara asfalt, bilar och byggnader. Men det visade sig vara tvärtom! Överallt fanns små parker och gröna plättar med utslagna blommor och stora träd. Och överallt var det så mysigt och trevligt, trots alla människor och all trafik. Jag blev helt frälst. Nån gång i mitt liv ska jag bo där, om så bara för ett litet tag.
Vi kollade såklart på en del av det man "ska" se och hamnade i några turistfällor, men annars tyckte jag vi ändå såg ganska mycket av själva staden och allt den har att erbjuda. Vi åt god (men smaklös :P) mat, drack goda drinkar (jag) och öl (Marcus) och spenderade en dag med Alex och Andrea som var där samtidigt.
Jag fick dessutom med mig ett minne i form av en tatuerad blomma från Oliver på Kings Cross Tattoo Parlour.
En riktig supersemester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0