pluggpluggplugg.

Vi har ett grupparbete i skolan där vi designar välkomnande möbler för reception eller kontor. Min grupp har valt att göra en exponeringsmöbel för hotell-, spa- och frisörreceptioner. Igår spenderade jag och en i min grupp hela dagen i verkstaden där vi sågade hyllor i mdf och fixade stag i trä. Roligt när man börjar se sin idé växa fram på riktigt, och inte bara som en skiss på papper. Hoppas på att den tar sig hela vägen till möbelmässan 2012.
Idag ska jag träffa Millan och Josefine för att skriva labbrapport på typ hundra laborationer, som "Dragprov på björkbit" och "Elasticitetsmodul för aluminium". Det ni!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Jaha, det verkar ju inte så svårt!!

(vet inte alls vad det är), men hoppas det är ett kul arbete. Hotellövernattningen i Gbg verkade inte så jättelyckad, tur att London lyfte det hela.

Ha en skön helg i solen!!!

Kram M

2011-05-06 @ 14:14:47
Postat av: farmor

Fattar ingenting men det är väl inte meningen heller:-))

2011-05-13 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0