nationaldagen.



Nationaldagen 2010 har varit en bra dag. Vi åt som sagt frukost med Marcus släkt på hotellet imorse. Efter det har vi väl inte riktigt fixat så mycket hemma som det var tänkt, men jag har ändå hunnit sy och sätta upp tyget framför Harrys garderober, skruva upp fågel-krokarna han fick av oss i doppresent och sytt och satt upp denna "namnskylt" på Harrys dörr. Vi har suttit ute på en filt i solen och ätit doptårta och druckit kaffe och ätit god middag bestående av färskpotatis, varmrökt lax och gräddfil med gräslök ♥
Jag har till och med tagit mig en välbehövd tupplur. Today is a good day!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Tur att mor har åtminstone en dag om året som är hennes. Det är lite lite, tycker jag.

Ha en skön vecka!

Hälsningar M

2010-06-08 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0