körkort.

Idag hände det jag aldrig trodde skulle hända. Jag klarade uppkörningen! Som jag har pluggat och kört den här sommaren. Även om jag inte hållit på precis hela tiden så har ändå sommaren betytt "körkort" för mig.
Jag hade en uppkörning i mitten av juli, dagen efter att jag klarade teorin, och den gick åt helvete. Jag ville bara ge upp och inse att jag inte är en sån som kan köra bil. Men jag återvände något motvilligt till körskolan och tog ytterligare sex lektioner och övade massor på det som gått dåligt på uppkörningen. Jag kände mig så avslappnad och lugn de sista lektionerna men vågade ändå inte hoppas på att det skulle gå. Jag berättade inte för någon, inte ens Marcus, när jag skulle dit utan smet bara iväg från allt och körde. Och klarade det! Så jäkla underbart! Det firades med en åktur till kiosken i Bodafors med lilla familjen :)


Kommentarer
Postat av: g.mormor

FAN FAN FAN!!!!

Miljoners kramar från oss!!!!

Nästa gång vi ses blir det et flaska bubbel!!

Grattis Mandis, det gjorde du bra!!!

Kram!!M o L

2011-08-27 @ 23:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0