ny lya!

Vi har den senaste tiden letat lägenhet i Nora (oh yes, jag ska flytta hem!). Jag har kollat hyresvärdarnas "lediga objekt"-sidor och desperat pratat med alla känner om de känner nån som känner nån som känner nån... Tillslut hittade vi en lägenhet som kändes för bra för att vara sann. Den ligger på stan, men ändå lite vid sidan om, nere vid sjön. Den är större än vår nuvarande lägenhet och har ett gigantiskt vardagsrum där man även kan ha en matplats och lekhörna. Och det bästa av allt - den ska totalrenoveras! Idag ska vi och kolla på golv och sedan gäller det att bestämma tapeter. Inredningsnörden i mig, som har vilat sig ett bra tag, har sannerligen vaknat till liv igen! Här komemr några inspirationsbilder, exakt såhär vill jag ha det! Svart och vitt och grafiskt. Så jäkla snyggt!

 


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hej lilla du.

Inte visste vi att du har mått så dåligt. Det gör mej så ont!!

Glädjande är dock nya lägenheten. Hoppas få mera info av Markus idag när vi ska hämta skejtarn.

Hoppas ni får en underbar helg i Nyköping. Det har ni förtjänat.

Kram M

2011-11-18 @ 10:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0